Åtgärder

Åtgärder jag skall försöka vidta eller har vidtagit redan.

*inte köpa hem mjukt bröd, smör eller ost.
( vidtagit, men smygäter nån macka på jobbet då och då=skärpning tant valross! )

*gå snabba morgonpromenader
(delvis vidtagit innan jag blev sjuk  och varit i över 1½ vecka)

*antingen förnya mitt medlemskap på Eriksdalsbadet, köpa sats-kort -som blir ungefär 3 gånger så dyrt -men ligger närmare, eller köpa träningsmaskin från tv-shop 
(funderar på saken)

*sluta äta onyttigt och oregelbundet
(detta är svårare än man kan tänka sig särskilt när man jobbar natt då och då, men jag försöker tänka mer på vad jag stoppar i mig och när)

*försöka aktivera mig själv mer, göra annat än att sitta framför datorn&tv (försöker vidta åtgärd...nu e de sommar nu e de sool.. nu e de bärssss i parkeeen.. damn it!)

Hur skall det här gå!?

Återkommer med ytterligare info.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0