Strålande underbar dag!

Morgonpromenad 50 min och en dusch på det. Sen kom fastighetsskötaren och fixade med mitt trilskande avlopp och beställde nya glas till inglasningen på ballen. Vila en timme. 30 minuters prommis till medis med The voice i lurarna och iklädd min nya blommiga kjol. Dam da dam. Träffa Cindy å kolla på stenad brud som dansade runt till musikaliska spanjorer eller nåt med dragspel och trumpet, samt käkade falafel. Knatade vidare på HM en sväng. Seven eleven å ett inköp av big bite cheese+cola light. Gick tillbaka och tittade lite till på människor och vips kom ett visst snyggo gåendes förbi. (ggggggrrrr.)+ en massa fräschingar faktiskt. Ska boka parkbänkarna på medis i sommar. Verkar bättre än att dingla med benen vid kajen på vissa plan iaf ;-) Tog sen en snabbtitt på Indiska i söderhallarna. Cindy åkte hem. 30 minuters promenad hem.

Home Sweet Home.

Nu har jag blåsor på hälarna, brända axlar och mera fräknar. Vilken strålande underbar dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0