Nackspärr eller dingla med benen?

Ont i nacken efter en galet rolig natt på Patricia i fredags. Jag och Cindy drog ut mitt i natten och dansade järnet till live-bandet som spelar och jag virvlade runt med huvet och kroppen så jag har såå ont i nacken idag. Men men, å andra sidan var det värt det, för jag har inte haft så kul på länge, även om vi bara var där i två timmar.

Sitter och funderar på om man ska göra något av den soliga dagen idag eller bara sova bort den. Känner mig inte alls pigg p.g.a den satans allergin som bara blir värre och värre. Man blir helt slut i hela kroppen. Snorar, snörvlar och är totalt energilös. Kanske borde jag ta mig själv i kragen och gå till kajen i gamla stan och sola lite och dingla lite med benen över kajkanten. Det är sommar det :)

Men just nu känns sängen mer lockande. tyvärr.

Tänk om den här killen jag träffade på Patricia ändå kunde följa med mig till en solig park och hångla hela dagen. Det vore fan så mycket bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0