Kreativitetens bana.

(Sådär ja, nu har jag fått en lite finare blogg med leopardbakgrund såklart. :) Tack Junitjej för tips, råd och hjälp! Äntligen fick jag till det! )


Här kommer några bilder på mig och Cindy från när vi var ute i fredagsnatt på väg mot Patricia.
Snacka om dimma.. haha. Får fortfarande inte till kvällsbilder något bra, sen är man lite skakis också efter alkoholintag.. ;-)

                                       

 För den som inte sett mitt hår sen förra veckan, när jag köpte blekning och kammade ut i håret, så blev det så här alltså som ni ser på bilderna. Först tyckte jag att jag såg ut som en punkare men nu tycker jag det är rätt snyggt ändå när det är orange-aktigt och går ut i lite mer brunrött. Kanske blir jag blondare igen eller så köper jag rött.. Vi får se.. Jag är i kreativitetens bana just nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0