connection

Hade en helt underbart trevlig dag igår. Träffade upp Cindy och Ola å Erica på T.centralen sen drog vi mot Kungsan och missade tyvärr Hoffmaestros uppträdande. Inhandlade öl och mat och Ericas vänner ramlade in en efter en. Supertrevlig kväll. Sommar, sol öl och god mat. Fina människor i min närhet.

Drog sedan vidare på Kellys där vi satt och snackade till kl 1 då O och E drog sig hemåt. Jag och cindy stannade kvar, och hon påpekade att en kille spanade in mig.. kl 2:30 fick vi kontakt, jag flirtade lite och sen gick jag fram. Snackade och tyckte uppstod. Han kommer från Borås, bor nu i Åre och hade varit här i sthlm en vecka och bodde hos sin kusin som visade sig bo precis i huset bredvid mig, så efter att dom stängt gick vi alla en promenad hem i sommarnatten tillsammans.

Bjöd med herrarna upp på lite äppelsnaps och vi hade jättetrevligt. Tyvärr visade det sig att den vackra jag fått sån otrolig connection med är upptagen.. suck. Min vanliga "tur" att när jag väl träffar någon som känns riktigt rätt, attraktiv, rolig, trevlig, spännande, som jag kunde vara mig själv med, självklart är upptagen och inte bor här. Ja ja. Ledsen i ögat kramades vi hej då vid 5 tiden och han gick hem till sin kusin i huset bredvid.


image56 
Goaste Cindy å jag i Kungsan.

image57

Två fantastiska människor Erica och Ola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0