Skumt sa skumgummit!

Det har hänt nåt skumt.. ringde och kollade av mitt konto och idag har jag blivit 5025 kr rikare, trots min inredningsshopping på runt 700.. hmmm.

Inget från a-kassan, det kollade jag just och det kommer aldrig på tisdagar, där har jag koll. Hm..

Kan det vara min alkoholiserade mångmiljonär till Farbror som satt in 5000? Han surrade i julas till både min mor och far att han skulle ge mig 5 papp i julklapp.. och det visste såklart inte jag förräns jag åkt hem igen.. suck. Jag och syrran åkte dit efter att han ringt mig när jag var uppe i norr, men då var han inte hemma.. Men jag hade ju fått en insättning på 5025 så det stämmer inte heller..kan inte vara han. Hm

Kan jag ha fått tillbaka från skatteverket då jag betalade in brutto till a-kassan för en skuld jag hade i några år.. Tror jag inte heller på då a-kassan sa att jag själv måste ringa till skatteverket, och när jag provat ringt så har dom ju haft typ 117 i kö så jag har alltid lagt på och tänkt att jag tar det en annan dag.. Hm.. så det stämmer inte heller..

Det är nåt skumt. Men vips satte jag iaf direkt över dom på sparkontot, hoppas nån jävel har gjort nåt fel.. hö hö hö. Men det lär ju visa sig isf.

Kanske kommer det ett brev på posten imorgon om att jag vunnit pengar. Näe, in my dreams. Hmm. Skumt sa skumgummit.

Nu kan jag ju inte sova för det heller.. Hm....... Börjar genast tänka på att jag kan gå och köpa den där morgonrocken i polyester som är så mjuk och go, och kanske ett nytt duschdraperi..haha

jaja morgondagen kanske utvisar..

Kommentarer
Postat av: Aggster

Of course ska jag göra det.. Vad har du för mailadress?

2007-01-17 @ 11:35:37
URL: http://aggster.blogg.se
Postat av: Linnea

Åhh.. najs! Ett sånt tillskott skulle jag också behöva.. =)

2007-01-17 @ 21:21:32
URL: http://linneasvarld.blogg.se
Postat av: Leopardhonan

Ja ohhh ja det var fint, men direkt in på sparkontot! =) ska resa igen hade jag tänkt mig, i vår. mars kanske är lagom =)

2007-01-25 @ 05:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0