Ödet.

5:38. Kanske borde sova nu men jag råkade somna i soffan från 20 till midnatt så jag blev som lite pigg igen dårå. Dessutom jobbade jag natt i helgen och har inte ställt om dygnet och jobbade natt igår igen, så det är väl naturligt att jag är vaken nu.

I helgen vankas det big time party. Marys x och hans kompis fyller 30 så hon har bjudit med mig, jag har bara träffat honom två gånger, men det blir ju kalaskul. Ska tydligen vara 100 pers nånting och det ger ju en alla opportunities till att lägga ut ett nät eller två... om jag nu vill det. ;)

En speciell person har senaste nätterna fångat mitt intresse totalt. Spännande. Mysig. Rolig. Ger mig uppskattning. Att han dessutom är en kille som gillar kvinnor som ser ut som kvinnor och inte "kvinnor" med skinn och ben bara är ju ett stort plus då min lilla "övervikt" har gäckat mig totalt i sinnet den här vintern, så nu kan jag ju gå upp några bh-storlekar till utan att skämmas.. haha. ;) Nej då så fet är jag väl inte, men när till å med morsan säger att jag blivit lite rund då får man börja akta sig..Hon har ju alltid frågat om jag äter.

OM jag ÄTER??? det är ju fan det enda jag roar mig med.. och att spela betapet då. Helst samtidigt. Mitt trevliga och osociala kvällsnöje, göra några goda mackor, eller varför inte en smoothie med banan, juice och jordgubbar å sen spela några matcher.  Samtidigt snackar jag ju med människor på  msn och det är väl iofs inte sååå osocialt..

..särskilt trevligt är det att prata med han. Men med min vanliga tur så "träffar" jag inte någon här, utan självklart 50 mil bort.. jaja. Ödet får väl utvisa om det är menat så eller om det bara är något tillfälligt internetragg..

Hoppas på ödets positiva inverkan denna gång.. att det är menat.

Såg redan reklam angående den där jävla alla smärtans dag som jag hatar så mycket, men kanske blir det en alla hjärtans dag för mig med i år. Vem vet.

Hoppet ska aldrig överge mig, även om det känns så för jämnan. Nä, upp med hakan, och uppskattning och "kärleksförklaringar" godtas verkligen när man som mest behöver det. Kanske var ödet ändå..

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0