Sliskig beundrare och baksnus.

Hade en skittrevlig kväll igår på både Kellys och Kvarnen. Ska nog dra ut själv lite oftare framöver, det var riktigt skoj, och man träffar så mycket människor man inte skulle snackat med annars om man är ute med någon kompis. På Kellys så "känner" jag ju så många så det är lugnt, man hittar alltid nån att snacka med. Träffade Cassandra och Staffan m.m. Jag blev till och med kallad lilla hjärtat av vakten igår, så trevlig så. ;-)

Efter 1½ timme där och en ny jobbig sliskig beundrare på halsen gick jag vidare till Kvarnen för att möta upp Magnus. Klockan var vid 00,30 tiden och joooordens kö.. Så jag fick komma på ett knep för att gå in före alla andra..
 
Full och glad som jag var traskade jag rakt förbi hela kön fram till vakterna och lurade i dom att jag skulle få gå in före kön för att jag är stamkund (inte riktig osanning ändå med tanke på att jag nästan bara går på Kellys och Kvarnen nu mer)  Jag körde på med min grymma charmanta sida och övertalningsförmåga och snackade mig in.. Dom lät mig gå in till garderoben för att jag där skulle få fråga om inte dom kände igen mig åtminstone..Dom kände inte igen mig heller så jag sa det "men nästa gång då känner du allt igen mig?" och ja det skulle han göra sa han.. Ha ha så efter några minuter stod jag där och hängde in jackan.. I made it! =) Nästa gång så kommer definitivt han i garderoben och dom andra känna igen mig så då kanske man kan börja gå in VIP där i fortsättningen..

Jag är så jävla smart på fyllan.. :)

In kom jag alltså mycket fortare än väntat än om jag hade fått stå i den evighetslånga kön.. Träffade på Magnus i H2O-baren, köpte mig en cider och sen gick vi och satte oss o ölhallen. Vi hade skitskoj ihop. Satt bredvid ett gäng tjejer som bjussade på indiskt bak-snus. Hon gjorde en liten prilla åt mig som jag slängde upp under läppen, men den var grynig och dåligt bakad så det slutade med att jag fick gå och spotta ut skiten, så jag hann inte känna så jättemycket smak tyvärr. Men alltid kul att prova nya saker, och snus tackar jag inte nej till även om jag borde sluta snart... onyttiga mig.. Ja ja. Men detta om detta. Hade en supertrevlig kväll igår på både Kellan å Kvarnen ;-P

Här är några bilder;


Jag och Magnus. Visst är han lik Jonas Karlsson förresten, ni vet skådespelaren?! :) En riktig goding!



      

-----------------------**********-----------------------

Till en f.d kompis och hennes blogg så säger jag bara så här; (citerar Edward Norton i American History X)

"Livet är för kort för att vara förbannad. Det är inte värt det."

och jag tror faktiskt inte ett skit på att en hel veckas utlandssemester i solen var värdelös..du fick nog ut nånting positivt av det om du tänker efter. (Nä just ja, neg nr 1. suck)

------------ ja ja låt henne hållas -----------------

Tack och bock för mig, nu ska jag slagga sen blir det bolaget samlaget imorgon för inköp av alkohol och en hallon-champagne till 12 slaget imorgon.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0