jomenvisst

Veckan som gått;

**Gav svar på tal till en f.d kompis som suger åt sig allting som kan tänkas röra henne och sånt som absolut inte rör henne och vänder det negativt. Jag meddelade att denne är borttagen från min msn sen ca en månad tillbaka för att jag inte orkar höra massa negg just nu, OCH jag orkar inte vara social med någon just nu, sitter knappt på msn överhuvudtaget för jag orkar inte sitta och chatta helt enkelt. Men nä då hade jag tydligen utnyttjat denne pga en fråga om datorn för det var det enda jag frågar om.. men heej, som sagt, jag pratar knappt med nån för tillfället. Men men, som sagt, en svamp suger åt sig och tar åt sig tyvärr och då blev det lite fel.... och kompisrelation? nä vi har ingen kompisrelation och har inte haft på väldigt många år, bara för att vi åker till Rhodos ihop betyder inte det att vi har någon som helst relation förutom att vi båda var ressugna och vi åker med varandra. Två psykon på Rhodos, nja, det gick väl sådär. Men jag är ändå glad att vi åkte, och det var hon också, iallafall på flyget hem..

**Klippning i fredags hos min härliga frissa Monica 50år-nånting. Fick sen skjuts med henne och min systempåse i högsta hugg- innehållandes fulspriten från Grekland och en vinglöggflarra- till Tess och Lukas. Busade lite med Lukas, käkade mat ihop och sen hoppade Lukas i säng och jag och Tess kollade på Idol-finalen där Marie vann. Jippieee yeahhhjj. Det är hon värd, jag känner henne inte men hon är en bra människa, sånt märker man. (Fram för yppiga blondiner som visar att dom har andra kvalitéer än att vika ut sig!! ) "Vi" kan annat också!! (dock är JAG mörkhårig nu som sagt men blond i grund och botten och det är dags att visa annat än duktiga gringos nu.. Well blev lite på rajtan-tajtan där hemma hos Tess som efter vinglögg+fulsprit tog fram en vinflaska som vi delade plus en bärs var och lite tropisk frukt-likör. Trevlig kväll må jag säga. =)

**Han med dom hasselnötsbruna sov över. Oj så mysigt. *glad* Tror dock jag gjort bort mig då jag upptäckte när han gått att han förmodligen sett en lapp på mitt kylskåp.. Hans lapp.. som han skrev till mig när jag sov hos honom.. Har satt den där för jag tyckte det var så gulligt.. och han såg den säkert, men det är risker man får ta, eller nåt sånt. Men men.. då hajjar han ju iaf att jag tyckte om den, han. hm..

**På lördagskväll kom T2 på besök. Drack lite vin och ännu mera fulsprit och avrundade på Kellys där vi mötte upp Tess och Tom också, samt träffade andra trevliga människor som vanligt. När jag kom hem på morgonkvisten ringde jag som vanligt runt i mobben alla villiga och ovilliga och hamnade i Mats telefonlur. Vi snackade iaf i nästan en timme, det kändes bra. 

Nåväl. Idag eller i eftermiddag har jag varit en snabbis till Farsta för att lämna tillbaka ett par jeans och två tröjor och en kjol. Blev helt galet trött efter en halvtimme då alla springer runt som vilda höns i jakten på julklappar. Jag tog en titt på BR leksaker men kände direkt -HUR ska jag orka med det här? Julklappshandlingen? Nä fy vale. Jag får försöka helt enkelt. Kom iaf hem med en julklapp som jag snabbt inhandlade på HM, sen vidare till Krökarängen för att inhandla lite billig mat på Matdax. Trevlig men trååång butik, så nu är man helt slut å nuuuuuuuuuuu är det ju för fan Desperate Housewives dvs jag har i-c-k-e tid att sitta här å dravvla mer.

pöss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0