Hårnytt.

Fast jag nyss klippt mig börjar jag ledsna på den här frisyren nu, haft den i ett år tror jag så nu är jag sugen på något nytt, lättsamt, men ändå roligt, därmed lutar det åt kort igen.. Det är alltid roligt med kort hår, bara att kliva upp, i med lite wax å sen iväg vart man än ska..

Hittade en okej länk där du kan kolla frisyrer och färger om du också är sugen på något nytt!
Varför inte? Håret växer ändå ut igen..

http://www.bosshairstyles.com/medium-hairstyles-08.htm 

Själv kanske jag tar till saxen snart igen alltså, förmodligen själv, det blir konstigt nog bäst så- med min egen frisörsax framför spegeln i badrummet. :)

 

Den här föll jag för mest, helt i min smak, både frisyren och färgerna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0