snusfri dag 3

Leopardhonan rapporterar;

Jag har nu varit utan nikotin, snus, i snart 3 dygn och det går faktiskt rätt bra måste jag säga. Har inte fått nåt aggressionsutbrott än så länge men äter mig snart igenom golvet och är sugen på allt som går att käka upp.

Det var det jag befarade.. att jag skulle bli sugen på att äta mycket igen.. fast sugen på att äta är jag ju jämt och det har säkert med medicinen att göra och att hösten är i antågande och inte för att jag slutat snusa.. OCH kanske för att jag knappt ätit nånting alls under sommarens sista veckor.

Jag har köpt nikotinfri snus nu, det värsta är inte nikotinet sjukt nog, tror jag iaf, utan det är känslan av att gå runt utan nånting under läppen som är det svåra..

Jag rapporterar vidare.. gryyymt sugen på en riktig snus nu och inte nån ONICO eller nån annan skit utan äkta vara..


Kommentarer
Postat av: Sandy

Det är bra att du slutar upp med de där dumheterna ;) Hoppas att det går bra i fortsättningen. Lycka till!

2007-08-24 @ 22:34:51
Postat av: R

Snus som e så smaskens.

2007-08-25 @ 06:21:36
Postat av: Leopardhonan

jo jag vet.. det är smaskens.. men jag får försöka sluta upp med dom här dumheterna som sandy säger ;)

2007-08-25 @ 13:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0