Njuta by Sara.


Här sitter jag med ett glas vin (okej tredje) och har suttit här framför datorn i flera timmar förutom ett litet avbrott när jag gick och handlade på Ica globen.
 
Lyssnar igenom mina Sophie Zelmani-skivor. Så fina texter, så fin musik. Det är nog enda artisten jag har alla skivor av, förutom den senaste, den har jag inte hunnit med än. Har ju inte blivit så mycket cd-skivs-handling när min cd-spelare är pajj.

Inhandlade smörgåsrån och hongs cremeblå, malaco juicy truly, 3 dosor snus, inlagda oliver och kronärtskockshjärtan. Sitter och gottar mig, smuttar på mitt vin, lyssnar på mysig musik och bara ler. Tror det är solen som påverkat mig till det gladare.

 Njuter av livet idag.

Det är inte ofta jag känner så. Inte ofta alls. Men det är en skön känsla och jag skulle behöva känna så oftare.


Kommentarer
Postat av: Hon

Men när det väl händer är det inget som slår det :D

2007-08-06 @ 22:47:46
URL: http://alteunderctrl.blogspot.com/
Postat av: Leopardhonan

Japp visst är det så!! =) antar att du fick en hel del njuta på yran? :P kram

2007-08-06 @ 23:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0