Lyckad kväll.

Oh ja. Lyckad kväll igår.

Hade skitkul här hemma med Cindy, Ola å Lennie på min balkong. Vinet forsade snabbt ut i mitt behövande blod å det kändes helt okej. Drog på kvarnen. Dom hade för fan inte ens dansgolvet öppet. Besviken*** Men jag träffade mr Loveman, han å "Fred Red" gäst-DJ:ar tydligen varje onsdag nu, alltid kul att träffa mr Love. Han var på G som vanligt å körde grym musik. Bad om Respect med Aretha Franklin, kommer inte ihåg om dom spelade den.

För övrigt var det en mycket lyckad kväll..

*söp bort mobilen, värd 4500:-

*söp bort min relativt nya Mexx-jacka värd en tusing..


Men heyy jag fick ju trösthångla iaf med en kille som hade massa tatueringar, läspade och så här i eftertanke såg ut som en bäbis. Dessutom sa han att han älskar mig. Vilket skämt.

LYCKAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0