Leopardhonan säger skål!


Idag är en fin dag. Solen strålar. Jag har inte ens gått och lagt mig efter mitt nattpass på jobbet. Tror jag ska sova nån timme och sen lägga mig i parken och sola mig lite fräknigare sen kanske jag tar ett glas vin i min ensamhet på ballen- bara för att det är sommar.


 På min 30årsdag den 28 juni 07- hemma hos syrran m familj. Hade just blekt håret orange.. Vilken succé..

    På t-banan för kanske 2 år sen. Har man ingen portionssnus så ber man helt enkelt en karl om en redig lös-snus.. Är dock inte så van att baka snus.. men gott vare. sexigt va!?

   1 år sen på Kellys- off course.. Lagom öl-å-hångelvänlig kväll.  

  Över 3 år sen. Metro. Full å glad. =)

 Några veckor sen. Nyktert å fint. Yeahjj :)

Ha en lovely day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0