Hemlig beundrare..

Avsändare
worker K29 från Södertälje i Stockholms län
hej Skickat: Idag kl 00:33
 
 
 
Man skriver inte det som jag gör nu till en kvinna som man inte känner om man inte är dum, men jag är dum. Jag har gjort fel val i livet, ramlat runt som en fjant, hamnat i kalna rockband bara för att i dem spela steelguitar, mandolin, gitarr, och fan så mycket mer. Men du är vacker. Vacker, vacker! Hur kan en kvinna bli så vacker som du?

worker K29 från Södertälje i Stockholms län
hej Skickat: Idag kl 03:01
 
 
 
Hej du vackra kvinna! Detta att bara skriva så där rakt av till dig utan tanke på nåt, är bara dumt, galet och kanske sjukt. Men jag skiter i det sjuka, galna, och... nej, jag ramlade bara in på din sida och såg hur vacker du var. Och nu frågar jag dig rakt av: Vill du ta en fika med mig?



---------------------------------

haha-Ja vad säger man. Såna mail gör en glad helt enkelt och jag har verkligen inte så mycket för mig att jag inte kan ta en fika med en ny människa.


Kommentarer
Postat av: towis

Klart du ska fika:) Han kan ju vara varsta kapet. Och om han inte ar det har du bara forlorat en timme av din tid :)

2007-08-07 @ 18:36:19
URL: http://towis.blogspot.com
Postat av: Leopardhonan

absolut ska vi fika. Han är dock i norrbotten just nu å håller på fixa med musiken tydligen.. men sen jo då. Ska bli skoj å träffa en beundrare.. ;-)

2007-08-08 @ 20:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0