Det regnar här i Stockholm idag.. igen..

Det regnar utav bara helvete här utanför just nu och jag har suttit på arslet framför datorn i säkert tre timmar och har inga planer på att förflytta mig heller. Borde diska innan jag går till the night shift men vi får se. Känner inte för att göra nåt idag.

Nada. Nothing.

Äta resterna av en fryspizza å käka lite godis kanske. Sova några timmar på de å sen jobba, så får det bli.

Känns förjävla tomt utan telefonen. Min bästa vän. Vart är du nu?

Den kanske supit sig full på Kvarnen eller nån överbliven folköl på gatan utanför, eller så ligger den hemma hos den där killen som jag tog taxi med, grannen, den förvuxna bäbisen, dessvärre har jag ingen aning om vad han heter, vilket portnummer han bor på eller nånting. Kommer typ ihåg vilket hus det var. Klev in, han ville hångla, men inte jag. Fick frispel när jag märkte att mobilen å jackan inte var med. Gick vinglandes hem.
Packad kallas det.
(Inget jag i normala fall brukar sträva efter att bli, men då ville jag bli full å det blev jag.)

Men det var ju perfekt att han bodde här bredvid så jag fick en gratis bulle hem. Sara hon kan hon. =) Vissa killar är till för att utnyttjas. Kan dom så kan väl jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0