dissad

Yeah! Saris på toppenhumör här!

Solen skiner både ute och inne i mig, det är underbart! Just nu får jag knappt se den dock i några dygn för jag jobbar natt 3 nätter. Men sen ska jag njuta igen av att sommaren snart är här. Strålande!

Solen strålade över mig hela helgen och mitt humör var som om det aldrig varit bättre. Hade först en fullkomligt lyckad 24timmarskryssning med Jenny å company. Vi var 8 tjejer som åkte och hade skitkul! Dansade hela natten trots mina skavsår jag fick redan på vägen till båten. I övrigt great. MEN buffén är fan ingen höjdare faktiskt. Köttet var rött/rått- vilket jag hatar, prinskorven var knappt stekt och äckliga, köttbullarna likaså.. Men desserterna var fantastiskt goda så jag tryckte i mig så det räckte å blev över ändå :) åsså några glas vin på det för att sen gå ner i hytten och dricka halv-varma lapinkulta.

På natten gick Jenny å Rosie å la sig tidigt men jag joinade Pia eller hette hon Hanna? efter discot på en macka i caféet tillsammans med några 60åriga gubbar, så till hytten kom vi inte förräns efter halv fem nångång. Sen var jag så full och dryg och vi bara låg och skrattade som fjortonåringar på varsin överslaf. Brydde oss halvsju om Jenny å Rosie som låg underst, men dom sov nog gott ändå.

Dagen efter mådde jag faktiskt bra, berodde nog på att jag åt på natten och att vi åt så mycket innan vi drack så det var toppen. Upp å hoppa vid 12 och kl 13 knäckte jag första lapinkultan och Rosie å Jenny tog sitt rödvin och sina smirnoff och vi gick ut på däck i solen ett tag. Sen fick vi gå in för det blåste rätt kraftigt och blev inte alls så varmt som väntat. Gick in till baren och unnade oss varsin drink, sen var man lite smårolig igen.

När väl båten var i land och vi sa adjö till varandra så tog jag t-bananen hem för en snabb dusch, och sen direkt till Tess i Haninge. Köpte en jättegod pizza med bea å smaskade i mig och sen kom det massa trevliga tjejer som jag aldrig träffat. Sjöng lite karaoke och hade jättetrevligt. Åkte sen in till Kellys där jag mötte upp Mary, Jonas och hans bror Christian som vi träffade för några veckor sen. Vi satt och snackade till 2 och sen drog vi till korvmojjen tillsammans. Christian hade en innebandymatch dagen efter och ville inte följa med hem ens på efterfest med vatten, så då blev jag lite ledsen i ögat, men så här i efterhand var det nog bara bra. Jag är inte van att bli dissad bara.. ;-) Väldigt trevlig kväll iaf och hoppas C vill ses igen för det vill jag, men jag tror han tyckte jag var helcrazy ärligt talat, men men sån är jag. haha. Och efter 2 dygns alkoholintag var jag på sånt toppenhumör och glad i hågen att jag inte ville hålla igen heller. Varför skulle jag? Jag är mig själv och kommer alltid vara, än vad någon annan tycker. Gillar han det inte so what!!

Träffade massa kul folk på kellys och ja det var supertrevligt.

ÅH vilken underbar helg!!

Nä nu ska jag återgå till kalopsen jag håller på å göra här på jobbet.

tjing å SOL till er alla!! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lät som en kanonhelg ju. Det lär ju inte bli mindre festande löningshelgen heller ;P

Kollat någe mer om du jobbar 2/5? Vore askul om du ville följa med =)

2007-04-17 @ 10:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0