plastic-and-u-fix-me

Hur kan nån tycka jag är snygg? Söt förstår jag, men snygg eller vacker? Näe?!

Känner mig som en bitter gammal surkärring med rynkor å skägg, men samtidigt med envisa finnar här å där. Ja, tur nog är det inte chefen som sitter där iaf. nä det är en å annan annan finne.


(Tur nog för jag är så jääääääävla less på henne, min finska chef, ärligt talat.. Inkompetent, otrevlig, å tvärgullig ett fåtal gånger då hon behöver nån som jobbar.. )


Okej åter till ämnet alltså, min näsa:


Å hur i helvetet kan någon säga att han älskar min nÄsa? Näsan är det jag hatar mest med mig själv och det jag tyvärr inte kan göra så mycket åt, ja, såvida jag inte träffar en rik karl för då går jag fan till plastic-and-u-fix-me-doctorn.. haha. den sitter liksom där. Min feta svullo-mage kan jag ju gymma bort om jag orkar å vill, men näsan, näe. Har hatat den sen jag kom ur mammas mage ungefär.


Men jag upptäckte nu på korten att jag, om det nu skulle vara nån tröst, faktiskt har jäkligt fina gröna ögon, har nog aldrig sett dom så klart förut för det blir oftast röda ögon när andra tagit kort på en, men på de här bilderna jag tagit själv med mobben så ser dom fan i mig läcker ut. Japps.


I´m hot- you´re not.


Okej då, vissa dagar är jag het å du är en get! Men som sagt, mest går jag nog runt å tycker jag ser ut som en trist kärring. Men, icke att förglömma liksom, man har sina glansdagar, då kan jag gå runt och verkligen känna mig hot, att alla kollar på mig, antingen så kollar dom verkligen, eller så fantiserar jag. För man veet ju faktiskt inte vad dom kollar på.. Dom kanske inte kollar för dom tycker jag är hot, utan för att jag ser ut som en deprimerad alien eller för att jag kanske ser ut som en levande Miss Piggy!

Vem vet!?


Dagens mail var att jag är så otroligt vacker på dom nya bilderna. Bara att tacka å ta emot, men det var då jag såg min näsa igen.. när jag tittade på mig själv. USCH. Miss piiiiiiiiiiiggggy


Nä näsa åsido, man kanske måste försöka inse att man är vuxen nu och att det inte är nån mening att gå runt å klaga å lägga energi på vad man tycker är fel med sitt utseende, utan hellre acceptera det och försöka ta fram det bästa av det man har..








(några minuter senare....... FAN jag är nog inte vuxen än, jag vill banta å skära bort näsan! ) GAAAH vad fuuuul jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0