Kvalité..

(2-3 månader har gått.. och precis som jag trodde så fick jag den förväntade ursäkten och duger igen... say no more.. *hrmf*)


Annars har Linda varit här över helgen. Hon kom kl 6,30 i fredagsmorse med lastbil som hennes farsa fixat så hon kunde åka gratis. Dessvärre blev det så himla sent, eller tidigt, vad säger man, så vi låg ju och sov till klockan 12 kanske sen fixade vi oss iordning och sen blev det en sväng till ikea med Sirpa också. Trevligt. Sen kom vi hem med massa grejor senare, tänkte ge Chili Pizza en andra chans, men åter igen så smakade pizzan skit, vette fan vad dom kryddat nötfärsen med, men det smakade som en blandning mellan, salt, curry och kardemumma, så jag fick i mig knappt halva, å pizzorna där är inte stora.. sen fick jag käka mackor till middag. Bearnaiesåsen är fortfarande tagen ur en burk och inte äkta. "vi står för kvalité"? Vart då undar jag????? Kvalitet när man inte ens kan göra äkta bearnaiesås? Usch var så sur så jag planerade att ta den pizzan som var kvar och gå ut mitt i natten och smeta in den över deras hemkörnings-bilar.. blääääää!


Sen var vi helt slut av trötthet, tog oss några Dooleys och några bärs här hemma, avnjöt Idol såklart och satt sen och kollade på min video med Pyjamas. Ha ha. skrattade så jag var så hes att jag knappt kunde prata i lördagsmorse. Det är ju så jäkla kul!


Gick på stan i lördags. Jag hittade inget särskilt och var nog för trött för att shoppa, men jag hittade ett par jättefina jeans till Linda, så då vart jag lika glad för det. Sen käkade vi på Wok House på Regeringsgatan, och om ni inte ätit där kan jag rekommendera det riktiiiigt varmt. Det här var andra gången och det är grymt gott där asså.


Väl hemma tog vi oss varsin dusch, jag färgade håret svart, klippte Lindas lugg och sen så drack vi alkohol och hade skoj. Tog tåget in på Kellys och var där till stängning. Hade riktigt skoj kväll!! Men det har ju alltid jag och Linda!


Trevlig helg måste jag säga, synd att den tog slut så fort bara! :(

Men nu har jag ju annat kul att se fram emot. Var och hämtade mitt nya pass igår och sen på torsdag kommer Mary hit för att då ska vi boka resa, sen drar vi på söndag eller måndag till soooooolen =)


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad skönt det ska bli!!! längtar i massor!!

         Bruttorna på G på Kellys :)     Klicka på oss!          




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0