fyra...

Tittade in på Annalunas blogg och tyckte det här såg skoj ut att fylla i så jag gör ett försök hehe..

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

1. Cocosbollsförsäljare =) svart jobb å jag tjänade rätt hyfsat för jag var så bra på att sälja såklart ;)
2. Butiksbiträde på diverse ställen, Hobbyaffär, Pressbyrån, Ica m.m. Förstörde min axel på Matpiraten i Östersund, det säger ju allt... :( Kebabfixerska på två kebabställen i östersund, gratis kebab varje dag, inte dumt minsann.. haha.
3. Behandlingsassistent på särskola/träningsskola samt elevassistent åt en kille på 14 med Tourettes Syndrom och damp.. -HORA!!! DRA ÅT HELVETE.. ja ni hajjar. Fast jag trivdes ändå :)
4. Vårdare på äldrehem samt på olika gruppbostäder. Jorå. Gruppbostäder e trevligaste som finns förutom chefen på det stället jag jobbar nu.. (otroligt vad irriterad jag är på henne)

jo jag vet det blev mer än 4 ställen men det skiter väl jag i..

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Livet från den ljusa sidan (Jack Nicholson & Helen Hunt)
2. Pulp Fiction och allt som Quentin Tarantino gjort!
3. Gilbert Grape och allt annat som innehåller JULIETTE Lewis, min absoluta favvoskådis.
4. Tillsammans av Lukas Moodysson

sen älskar jag skräck såklart, gamla klassiker som Fredag den 13:e går alltid hem ;)
 
Fyra städer jag har bott i:
(eh vi säger ställen istället, har inte bott i 4 städer tyvärr)
1. Brunflo där växte jag upp.
2. Grönviken och Bensjö, där växte jag upp ännu mer men försvann typ i skogen..
3. Östersund, där började jag gymnasiet och höll mig kvar i 10 år.
4. Saltsjö-Boo, Alby och nu i Skärmarbrink Stockholm, and I love it here!! =)

Fyra tv-serier jag gärna ser:
Just nu är det väl mest aktuellt med:

1. Lost
2. Prison Break
3. Desperate Housewives
4. Kvarteret Skatan

men det finns så otroooligt mycket mer. :)


Fyra ställen jag vill åka till:

1. Kina
2. Afrika, safari vore ju nåt asså..
3. Grekland å massa andra solställen
4. ja det finns så mycket att upptäcka!!

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1. Helgon
2. Tradera
3. Hotmail
4. Betapet


Fyra favoriträtter:
1. Kebab från Östersund. jammie
2. Kinamat på medis
3. Korvstroganoff och nästan all husmanskost
4. Grekisk mat

Fyra ställen där jag trivs:

1. Hemma
2. Utomlands med en strawberry marguerita i handen
3. Vid kajen i Gamla stan en solig dag.
4. I en berg o dalbana :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0