Suger gör det..

Inte mycket att säga.

Mår inte så bra just nu.

Pollenskiten tar kål på mig och jag är trött igen. Trött trött trött. Täppt, snorig, nyser, hostar och kan inte andas. Kanske borde gå till doktorn och få konstaterat vad jag är allergisk mot och om man kanske kan ta nån spruta eller vaccin trots att säsongen redan börjat. Kanske kan vara en smart idé..

Annars är det också skit. A-kassan fuckar å jag har inte fått pengar nu för 6 veckor. kul kul- god jul liksom.

Mina pengar äro nu slut. Mina sparpengar äro också slut.

Tur jag har mat iaf. Ska nog ringa Sirpa och be om ett lån tills dom jävlarna får mina papper och släpper pengarna dom är skyldiga mig.. förhoppningsvis får jag dom nästa torsdag, tur jag ska jobba torsd-söndag å sen tisdag, onsd förm å onsdag natt å sover gott halva torsdagen, sen kan jag festa loss eller shoppa lite när pengarna väääl kommer, ja, om dom nu kommer nästa torsdag som sagt.. Gör dom inte det får jag fan frispel och går loss på nånting..

Well. suger gör det ibland..

Sova kan jag knappt heller, för det är svårt när man inte kan andas, och det är svårt när man bara ligger och tänker på när man ska få pengar.. när man inte har några..

SUCK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0