MER

Det är inte första gången a-kassan gör så jag inte kan sova om nätterna.

Blir tokig på det deras konstiga, kryptiska jävla skit-system som ingen normal människa ändå fattar så dom kan blåsa en på hur många pengar som helst.

Piss off.

Måste ringa imorgon. Kommer inte kunna sova inatt heller.

Helt sjukt, verkar som det är bättre att vara totalt arbetslös än att börja jobba deltid, för det suger när man aldrig vet vad man får och dom inte kan förklara vad du får när du får det och varför du inte får det eller varför du inte får MER.

jag vill ha MEEEEEEEER MEEEEEEEEER pengar..........................

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH vad less jag är på att vara fattig..

Jag ska må bra i vinter, få världens fetaste jobb å ja, där tog den drömmen slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0