Lugna puckar.

Tagit en lugn helg i helgen. Skönt måste jag säga

Inget planerat och ingen utgång på nåt sunkigt ölhak. Nä tränat och idag har jag jobbat 10 timmar. Hade en världsbra dag på jobbet som bestod av sola på altanen, grilla, promenera och käka tårta. :) Ja lite tvätt å sånt har man såklart också pysslat med och två duschningar av två personer, men en toppendag måste jag säga, och lön för "mödan" får jag också. :)

Fick ingen akut pollenattack heller som jag fick igår, eller hade hela dagen igår nästan, trots att jag varit ute mestadels av dagen. Men när jag kom hem så blev jag täppt igen och jag antar att det har med damm att göra, för jag misstänker att jag är dammallergiker också, och har misstänkt ett tag. Så det är väl dags att ta tag i dammsugaren imorgon, även om jag hatar den. ;-)

Nä. ska gå å lägga mig i tid som vanligt nuförtiden å träna imorgon för att sen luncha med Sirpa i tantolunden. En SALLAD! Nån gång ska man väl vara någorlunda nyttig... ;-)

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0