Jonas/Jean Paul Gaultier

Herr Laghi ringde idaag (kväll) å då jag blev GLaD! :)

Hade en sån mysig helg ihop! Sån härlig känsla.

Dessutom ”glömde” han två läckra pins till mig här, vad sött av honom.. Dom ska jag dekorera min jacka eller väska med imorgon så kan jag vara lika cool som han, eller nä, det kunde jag tydligen inte för jag är ju tjej.. hihi.

Nytvättade kallingar och några för stora sockar har jag i torktumlaren också..hehe.

Så nu ska jag mysa med Laghis kallingar i sängen.. nääe då. haha det ska jag nog inte. Kan nöja mig med att lukta på kudden som luktar Jean Paul Gaultier/Jonas Laghi. :p

mmmmmmmmmmmm* vill ses snart igen godis!

( men de e ju inte bara att ta t-banan direkt, där har vi problemet... )

Puss

Jonas (<---- klicka)

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltsa vafan är det här laghi som brukade bo i kungälv? jävlar vad sjukt isafall. tycker jag känner igen skägget.

2007-04-12 @ 19:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0