Duktig.

Åh vad duktig jag har varit idag.

Klev upp runt 8 tiden å käkade min gröt å en macka, sen satt jag å snackade med Ninni på msn såklart och så tills runt 10,30 då jag åkte och tränade. Körde först kondition på min kära maskin i 20 min å sen igenom hela kroppen på gymmet för att sen ro lite de sista fem minutrarna. Nu känns det i benen vill jag lova trots att jag börjat stretcha riktigt efter varje gång. Ja, så det var 2 gånger än så länge den här veckan, å jag ska minst dit en gång till, helst två, nu jäklar måste magen bort å röven har blivit så jävla stor av att sitta framför datorn hela vintern.. Inte konstigt, nä, men snyggt- nä inte det heller.

Fy å usch. Kompenserade träningen med att vräka i mig massa lasagnette å mackor när jag kom hem. Smart.. Jag kan liksom inte äta måttligt. Måste skärpa mig innan jag ser ut som en strandad val snart å får gömma mig i vassen i sommar... ;-)


ÅHH. sitter å pratar å cammar med en go vän här på msn nu. Det var så längesen jag såg honom. Så söt han e då. *sakna*

Finns många söta killar..hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0