Besök

 
  
 
 
 
Jonas kom. Jag hämtade honom på T-C å åkte hem hit. Vi drack öl, lyssnade på Hellacopters och hade det allmänt trevligt i lördagskväll. Sen kom Ninni å Micke hit och förfestade vidare med oss. Hade hur kul som helst och Micke måste jag säga var så himla kuul.. haha. Helt galen som oss andra.

Drog sen på ”Kellan” och drack massa bärs och drinkar och snackade goja tills dom stängde. Skittrevligt!! Sen när dom stängde drog Ninni och Micke lite före, men vi mötte dom ändå nere vid t-banan sen och Ninni hade börjat tjafsa med nån svart snubbe, aka IDIOT, som senare hade hoppat på henne när hon kom hem till Farsta och misshandlat henne. FY FAN vad lågt säger jag att hoppa på en tjej, så jävla lågt det kan bli!!!! (Men vi ska sätta dit det svinet för t-banan har ju som sagt kameror nuförtiden, så du ditt jävla SVIN, du ska i finkan! BUMS!)

Iaf åkte jag och Jonas hem och gosade och sen somnade vi runt 5 tiden nångång.

Efter att inte ha sovit alltför många timmar så drog vi på stan en sväng igår på eftermiddagen. Sen gick vi runt på söder. Jättemysigt, fast jag var så bakis..hehe. Åkte hem och jag la mig å vilade nån timma, Jonas åkte in till Kvarnen och träffade en gammal tjejpolare han lärt känna i New York och sen åkte jag in lite senare och joinade dom. Han var sååå himla go igår och det var så mysigt att känna sig omtyckt hela tiden. Pussar på halsen å allmänt myyys. Kändes som man hade pojkvän, och den känslan var inte helt fel måste jag säga. Well efter Kvarnen drog vi en sväng på WC också, och sen gick han å jag å käkade kebab, jummie, för att sen åka hem. Trött som vi var så slocknade vi ganska omgående och idag så har vi bara legat och myst och snackat gojja innan Jonas skulle dra med tåget hem i morse.

Precis när vi börjat lära känna varandra så måste han hem och jobba igen, det känns trist såklart. Men sånt är livet. Jobba, ledig, jobba ja, så är det ju tyvärr.

Jonas snacka väldigt mycket om ”när du kommer till Göteborg” ska vi göra det och det.. så jag antar att en resa till Göteborg är i ganska nära sikte.. ;-) Det låter trevligt för jag har knappt satt min fot i staden så det vore supernice att han också fick visa mIg runt några dagar...

Ja det var den helgen det.

Nu blir det tomt utan dig änna..! ;-)

Kommentarer
Postat av: Aggster

Du är härmed utmanad. Läs min blogg för mer info :)

2006-05-02 @ 23:06:49
URL: http://aggster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0