Sunk-puben i Globen.

En tråkig dag som igår, ja en helt vanlig dag så började jag snacka med en kille på nätet som jag haft kontakt med under några månader. Vi bestämde lite impulsivt för att ses på en fika på globen.. så han gick hit- han bor också här i Skärmar fast på andra sidan- så kom jag ner och sen så gick vi på Globen å den där fikan utbyttes till några öl istället. ;-) Blev lite lullig där då jag bara hade käkat en macka och lite yoghurt och när vi gick därifrån några öl senare så var klockan bara 17,30. hehe. Det var kul att ses när vi snackat ett tag ändå på nätet. Dessutom så har han ju inga vänner här i Stockholm då han nyss flyttat hem ifrån Norge där han bott senaste 9 åren. Alla hans vänner bor i Gnesta, men nu har han ju mig iaf. Snackade om allt möjligt och hade det trevligt där på sunk-puben i Globen.

-------
I morse messade Maxen och ville komma å kramas, å snäll och kramsugen som jag också var så fick han komma hit på en krampaus från jobbet. Bjöd han på lite korvsoppa också för jag är så snäääll som vanligt. Han e go Max, men han röker för mycket.. alldeles för mycket. Jag sa vad jag tyckte idag om allt å inget och vi låg och snackade en hel del igen. Han kanske kommer hit sen igen från jobbet en sväng så vi får kramas lite mer. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0