Skön energi.

Idag har solen strålat och jag har haft en skön energi inom mig.

Lollo ringde och ville gå på prommis och det var bra det så man fick arslet ur stolen vid datorn.. Hon gick hit sen så gick vi å kollade var stället jag ska på på intervju på imorgon ligger. Det är ju suveränt om det går bra imorgon för gruppboendet ligger här i skärmarbrink fast på andra sidan tunnelbanan, tog tid på hur länge det tog att gå dit och det tog bara 10 min, så det skulle ju vara toppen att ha ett jobb så nära också. Går ju superbra att cykla dit eller gå som sagt. Kanske jag inte ens behöver köpa måndaskort varje månad utan kan köpa nån remsa då och då bara å lägga pengarna på nåt roligare än SL liksom.. ;) Toppen. Fast nu ska jag inte ta ut nåt i förskott förräns efter intervjun imorgon. Då får vi se om dom vill ha mig och om jag "vill ha dom"..

Har lagat storkok med korvsoppa idag också, städat och plockat undan lite men dammsugningen tar jag imorgon.. man är ju inte som syrran direkt som nästan avgudar dammsugaren och dammsuger varje dag.. shiiit. Nä, fast jag kanske borde börja beundra min dammsugare jag med så skulle det bli lite oftare man suger skit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0