trevlig sommar...

Du tror verkligen att du är guds gåva till kvinnorna och att jag är såååååååå intresserad  va?? Grejen är precis som vanligt, jag kollar runt på allas sidor, har du problem med det kanske du ska ta bort din sida......................

BESPARA mig dina agressiva mail TACK!

Jag har raderat ditt nummer sen länge och kommer inte höra av mig.

(Du däremot lär väl ringa om en månad eller två på fyllan när du vill vara "vän" igen = sugen på sex, och be om ursäkt, sen lär du ju messa å säga "dra åt helvete" en vecka efter det.. precis som du brukar..
 jag börjar vänja mig vid din schizofreni nu..)

Fattar inte bara varför du tar ut dina aggressioner på mig hela tiden???
Jag har inte gjort dig ett PISS!!!
Dessutom är Tess inne på min sida lika mycket som jag är på hennes, å det har inte DU med att göra!!! Hon får själv säga till om hon misstycker!
Trevlig sommar Kim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0