T29

ÅH- PANIK. Står det verkligen T29 där uppe? Tjej 29?

Mm det är väl bara att inse att jag fyller år idag.. 29 jäkla år. Om dom har varit bra eller dåliga, ja, det är ju verkligen både och..

Usch, asså nästa år kommer jag få verklig panik om jag fortfarande är singel och det inte hänt ett skit i mitt liv.

29 år och det suger fortfarande.. inte jämt, men ofta.. Hur länge ska man behöva vara ensam t.ex? Kommer man nånsin hitta nån trevlig kille, som har det jag söker, som är ärlig, rak och rolig.. Inte en vanlig svensson med Fred Perry-piké, näe jag vill ha en annorlunda kille, men en bra kille! 

Tänkte ju anordna en fest på lördag, men när inte mina närmaste vänner, ja iaf två av dom, ens orkar bemöda sig att tacka ja för dom veeet inte, då känns det inte lika kul, fast nu har jag å Mary andra planer på G så det kommer bli grymmenkul! Hon hade tom köpt present till mig, det var sött gjort!

Vi drar nog på Grönan, jag, mary, kanske hennes polare Micke, lollo å kanske Thomas å sen alla som vill följa. Ska höra om Joel å Simon, Ola å Daniel, å ja, Zandra å Hannes kanske vill hänga med dit istället också, ska tydligen bli jättefint väder. PERFA!!  Linn kanske också hakar om inte hennes semestertripp ihelgen blir av.

(Ja, förresten det spelar ingen roll hur många vi blir, kul ska vi ha iaf! )


Nu ska jag posta några paket och gå på apoteket, sen ska min uberspännande dag tillbringas på jobbet.. Men till helgen då jäklar. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0