SariS-FeT-snygg-LeoPaRdiS

Jag trääänade igår. Jippie jippie vad bra jag e!

Allergin har ju nästan släppt å jag kände att jag orkade mig iväg. Funderar på att träna idag med när jag vaknat till liv igen, har ju nyss klivit upp då jag jobbat natt i natt. Har iklätt mig träningskläderna iaf så jag ska försöka ta mig iväg lite senare.

På jobbet betalade jag in till en tattoo-sida igår äntligen å skulle skriva ut min leopard, men det blev inte den jag sett så himla länge, utan en annan som jag ska ha. Den är fet-snygg! Mums. Men den lär ju kosta..Den är nästan 20cm hög och 10cm bred.. gråskalor. Very nice. Funderar dock på om jag ska ha den på överarmen eller nån annanstans, känns lite 80 att ha den på överarmen, men den skulle nog ändå sitta fint där tror jag. Särskilt när jag blir mer tränad. ;)

Man får se, den lär ju kosta multum, men det är det värt. Ska fråga om man kan få avbetala, men det lär ju inte existera inom tatueringsbranschen skulle jag tippa på...

ciaoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0