Mary åh Bloody Mary

Vilken kväll..

Först en lugn hemma-"fest" hos Micke, med han, Odd å Mary. Sen en sväng på Landet på Telefonplan. Sen vidare till Debban, där har jag inte varit på flera år, och sitta fick vi också. Joel å David kom dit, å det blev en massa öl, Mary och Bloody Mary.. ;-) hi hi. Smaskens!

Blev tydligen lite full efter alla drinkar å öl så Joel min vän "tog hand om mig" å vid halvtre snåret så tog vi en taxi hem till honom. Slaggade in i hans sköna säng och fick se hans nya fina lägenhet också. Vaknade runt 12 å vi låg och snackade massor om alla å inget. Om våra framtidsvisioner, vad man söker här i livet och allt möjligt, precis som vänner gör. Joel är en bra vän! mycket!

Sen tog vi oss upp å vi åkte en sväng runt Midsommarkransen i Joels bil. Det är superfint där verkligen! Sen skjutsade han mig till Liljeholmen, han skulle på bolaget å jag handlade lite å åkte hem.

Vilken varm dag också, synd man bara har legat och sovit i kväll..

Nu sitter jag halvbakis på jobbet och har vaken natt inatt och imorgon med.. Ska väl ta å göra nån nytta här, typ kolla lite tv å sen laga mat å tvätta lite..

gonatt ni som ska sova, själv ska jag vara vaken.. Zzzznark..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0