impulsiv

Härom kvällen hade jag en liten impulsiv å intressant träff med Mr Carlis. Det var trevligt.

Köpte med ett sexpack K2, lite chips å drog med ett glatt humör till honom i Hornstull.

Snackade, drack vin, öl å kollade på fotboll, å dom vann. eller iaf den matchen -jippie. Många timmar senare när jag höll på att somna drog han med mig på de omtalade nattbadet.. till långholmen där vi tog ett nakendopp -ja jag är inte blyg inte- kl 4 på morgonen i det kalla vattnet. brrr. Men rätt skönt ändå å sen var man ju pigg igen.

Kom hem till honom igen, drack några koppar thé sen la vi oss för att sova. Sked. Mysigt med lite närhet av annat än katterna ibland.. ;)

Lånade med mig lite skräckisar och kollade på en igår, Susperia, äcklig, men inte så jag inte kunde somna, avslutade med The Ring 2, å den var helt okej. Men jag blev inte rädd, jo bara en scen, där jag hoppade högt i soffan.. härligt.

Fick min digitalkamera igår också så jag låg och lekte med den mitt i natten här å lärde känna den. Blir helt okej bilder måste jag säga för det ynka priset.

Nu försöker jag få med lite sällskap på kellys ikväll för jag är sugen på att gå ut och träffa lite folk när jag väl är ledig. Men dom flesta är upptagna av annat å Fia vill men kanske inte kan pga att dom har hund som måste ha hundvakt isf. Vi får väl se vad det blir. Men nåt ska jag fan hitta på, i värsta fall går jag dit själv å strosar runt.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0