min favorit-lilla-kaj


Satt åter igen i gamla stan igår i bikinin och solade mig vid min favorit-lilla-kaj. Denna gången smörjde jag in mig med nyinköpt solskydd vilket kan vara bra, då det tar fort som attans där. Nu syns det faktiskt vart bikinin suttit och trekanterna på brösten, vilket jag inte gillar iofs, men man ser ju att det tagit iaf på kräftan-röda mig.. Gick hemifrån dit, så jag fick en liten promenad också, gillar inte att träna nu när det är så himla varmt.. *lat* *hett*


Sen drog jag på jobbet å jobbade kväll, å imorse blev jag väckt kl 06,30 av John som sa att dom behöver folk på morgonen. Nej tack. Snark.. jag har så mycket för mig idag, jag åker ju bort imorgon, svarade jag, och vips somnade jag om med en snus i munnen och drömde jordens skummaste dröm.


Asså jag drömde att jag vaknade i en lägenhet ovanför en pub, och att K hade messat mig på natten och ville ses. Att jag var så full att jag inte visste vart jag var eller varför. Jag drömde att min handväska var borta och att jag letade febrilt. K höll min hand och jag undrade varför.. sen duschade han och jag höll om honom bakifrån som förr.. han fjantade sig och vevade med snorren framför en 8årig tjej, så jag var tvungen att säga till honom. (helt sjukt jag vet..) Sen drog han med Mike å dom andra å sa att dom skulle vänta i bilen på mig, men när jag hade duschat och kom ut så var dom borta. Å vips så hängde jag med dom andra på nån fest utanför nån sunkig pub i Årsta. Sen blev det uppror mellan dom å oss mitt i allt. K hade lejt en kille att skjuta mig, och alla de mina som också var där helt plötsligt. Det var ett hav av handväskor överallt och jag letade och letade efter min. Jag kunde inte dra förräns jag hittat min handväska.. Istället snodde jag en supersnygg Gucci och en urball leopard-väska, tog med min kompis förbi en frisör och sa att dom skulle få gratis reklam från Gucci om dom fixade oss snygga för vi skulle på sånt "fint" party.. Partyt var alltså det sunkiga vid Årsta där alla hade typ gympadojjor å huvtröja, å där kom vi med extensions och värsta kläderna.. Ja å sen blev det alltså "krig" å folk drog fram k-pistar å sköt å granater å massa konstiga grejor. Vad kriget handlade om vet jag faktiskt inte. 


Asså helt skum dröm. I drömmen när jag drömde vidare, ja, jag har en förmåga att om jag vaknar och sen vill se vad som händer i drömmen, så tänker jag på drömmen och så somnar jag om och drömmer vidare, så fick jag reda på att allt varit en inspelning för en ny svensk film. Ballt tänkte jag, och undrade varför K fick vara med mitt i allt.. och jag letade fortfarande efter min försvunna handväska...


Ni hajjar säkert noll, men jag har inte drömt så konstigt på länge nu, och att K skulle vara med. Hmm..mysko myskoxe.. Handväskor och K.. märklig kombination måste jag säga.


Näe. Nu ska jag ut å handla nån liten present till Mary sen ska jag dit vid 17 på "barn-kalas" och vattenkrig m.m. Kan ju bli riktigt skoj det här. Sen blir det packa av för jag åker till norr imorgonbitti. Det ska bli grymt att träffa alla vänner som jag inte sett på två år. KUL! Sen åker jag till Bräcke på måndag och träffar mamsen, å syrran m familj.

ciao people.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0