Krupp..

Gaaaaaaah jag får kruuuupp!! krupp, spuck, krupp eller nåt sånt.

När jag tackade ja till denna helgen så kollade dumma jag inte hur det ser ut restrerande helger, så nu visar det sig när jag kollar att jag jobbar 5 helger i rad isf.. Har ringt själv till massa vikarier idag som tyvärr inte kunde.. så vette fan hur det ska gå.. Susanne här på jobbet sa att man har rätt att avboka som timvikarie så jag har skrivit en lapp att jag vill avboka.. men det slutar väl med att jag måste typ... ändå.. och egentligen med min moral så gör jag inte så, för har jag tagit på mig ska jag ju jobba, men jag visste inte att det isf blev 4 helgen i rad.. SUUUUUUCK. Dessutom är ju Agnetha och cindy här då så det vore ju kul att få hitta på nåt när dom är här. Får ju inget privatliv annars resten av sommaren.. förutom att man kanske kan hitta på nåt i mitten av veckan isf.

Gaaaaaaaaaah. Nu blir jag stressad. Jävla balle också..

Dom får fan fixa det, jag har fan ställt upp så himla mycket, men 5 helger i rad är jag faktiskt inte så sugen på...

ciao.. nu ska jag jobba igen tills 8,15 imorgon bitti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0