Gott nytt fucking år!

Så sitter man på jobbet å har nyss firat in det med en skål å några rapar med en boende, i pommac, snacka om soft nyårsafton, den är ni avis på va!? ;)


Innan det var jag förbi Mary å company i Aspudden å fick iaf mig lite jordgubbsbål och bärs å precis när den gick upp i skallen å alla började bli roliga då var det dags att åka på jobbet. Trist men sant. Ändå väldigt lättförtjänta pengar inatt måste jag säga. Fira in nyår, göra potatissallad, kolla till några som sover och sen typ göra vad jag vill tills kl 7.


Mary bjöd också på goda snittar, nötter, chips, godis och Flygande Jakob till middag. Har aldrig ätit det förut faktiskt men det var riktigt gott trots att det är en middag som innehåller bananas. Brukar inte tycka om det i mat, men smaskens å så mätt jag blev. En citronfromage med riven choklad på på det å sen var det typ bara dags att tacka för mig och gå.


Sprang sista biten till t-bananen å dörrarna slog igen mitt framför ögonen på mig så jag fick tacksamt stå kvar å vänta in nästa tåg 10 minuter senare. Blev sen till jobbet, men va fan det är ju bara nyårsafton en gång per år och när nån ändå bjussat på partajj så vill man ju hinna njuta lite iaf. Tänkte ju att det inte kommer hända nåt på nyår å skiter typ i det också å bara för det så fixade Mary fest såklart å kom på det för några dagar sen, då hade jag tagit på mig att jobba och jag tror inte i ärlighetens namn dom skulle uppskatta mig något mer om jag skulle låtsas få maginfluensan just idag. ;) även om jag hade god lust..


Det smäller som satan här utanför och det är vackert, men va fan det är en ny dag imorgon, då ligger alla bakis och jag ligger och sover sött utan fantastisk huvudvärk och konstans påhälsning av Ulrik som alla andra kommer ha imorgon. Nä jag är nöjd ändå. Det är lugnt.


Har inga nyårslöften för det är bara blahaj och ingen håller dom ändå.. men under 2007 hoppas jag;


* att alla moderater går och dör och att a-kassan inte ska förändras.. vilken den kommer göra men ändå..


* att jag får finna kärlek och lycka


* att det händer nåt spännande i mitt liv


* att jag ska resa utomlands igen snart


* att jag kan fixa en fet 30-årsfest


å bla bla bla typ massor man hoppas på..

men men.. vi får se vad ödet utvisar.



Gott nytt fucking år på er alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0