dejt sökes.

Dejt sökes till nästa vecka då jag ska medverka i ett tv-program för Titan Television om relationer och dejting, och vem är väl inte mer rätt än mig ;-) Samantha her self..haha


Blev kontaktad på helgon faktiskt av en tjej från Titan som tyckte jag såg spännande ut och gillade min profil. Efter några mailväxlingar och ett telefonsamtal idag så ville hon ha med mig i ett inslag om relationer och dejting och så. Innan var det mer tänkt att jag skulle dragit ihop ett gäng tjejkompisar och gått ut en kväll och de skulle hängt med och dokumenterat lite om hur man använder sms mycket nuförtiden, typ, hajjade inte riktigt grejen där, men blev glad av att hon frågade om detta istället. Passar mig ju som handen i handsken.


Vaknade efter några timmar i natt, kunde inte somna om, tänkte på vem man skulle ta och fråga ut för en dejt.. hm. Det finns ju killar jag känner som jag kan fråga, men det är ju desto mer roligt att verkligen ha en riktigt dejt. FAN nu skulle Alex vara här, vi som ska dejta i början av januari. Det hade ju varit perfekt. Kanske att ses nån gång först och sen om han haft lust så hade dom fått filmat en av våra dejter..

Men men, nu är inte han här och jag behöver en dejt.. så..


.. seriöst..


Finns det nån läcker kille med egen stil som kan tänka sig att haka på en kväll ut och bli lite filmad så hör av dig snarast!


tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0