Oh la la...

 
Daterat: Idag kl 16:28
 
 
 
Oh la la..

Vilken helg...


Fredagskväll var jag bara hemma, tog några glas vin med mig själv och ringde efter ett ”fredags-mys” som kom inramlandes och sen gick upp i sömnen och kissade vid min balkongdörr på golvet i köket.. Mysigt värre va. Noot. Men annars var det supernice. oh la la..

Igår var det fylla med Ninni å Nadia. Jättetrevligt, men jag råkade visst bli alldeles för full för jag började så sent och drack för fort. Jag spydde trevligt nog utanför stackars Ninnis dörr..haha.. och sen så åkte jag tåg med dom till Medis tydligen.. vette fan varför jag inte hoppade av i Skärmar.. Där spydde jag tydligen så fort dörrarna öppnades.. pinsamt. Jag är ju 28 och inte 14.. men men. så var det tydligen, för jag kommer faktiskt inte ihåg. Sen tog jag tydligen tåget och vände tillbaka hem. När jag kom innanför min dörr rev jag ner typ alla kläder på galgarna i hallen, eh snyggt va. Senare ringde ett ”lördags-mys” till mig och kom över, och det var ju trevligt. hihi.


Ja å idag är man bakis som få. Hallen såg förjävligt ut med kläder överallt, byxorna hade jag tagit av mig å lagt på skohyllan, och sockarna låg här å där.. Resten vette fan vart jag klätt av mig.. haha.
Trött som judas och har just ätit frulle.. GAAAH. Måste ta mig till duschen och gå och köpa nåt gott till ikväll och hoppas på att Gabbi åker ut ur Big Brother som faaan.

Nä. till duschen, eller fan, sängen lät ju skönt.... måste vila lite innan jag orkar duscha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0