Livet..

Om det är något jag lärt mig i livet så är det att inte skylla det som händer på andra..

Gör något av ditt liv.

Tänk igenom vad du förtjänar. Vad du har för krav på livskvalité.

Mår du dåligt så red ut det du mår dåligt av. Men stanna inte i något som redan från början är dödsdömt för då får du skylla dig själv som inte avslutar det..

Ibland så gräver man sin egen grop- och trots att man vet om det när man står där och gräver, så fortsätter man.

Jag har gjort det själv, och då måste man försöka avsluta några kapitel i sitt liv som bara är destruktiva och försöka gå vidare. Jag försökte och det gick bra.

Nu vet jag vad jag förtjänar, var jag hör hemma. Det gäller bara att hitta den som förtjänar mig.

För jag tänker inte gräva ner mig själv igen, i samma dynga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0