Det finns dom som inte har en jacka alls..

Min plan var att göra nånting av de fyra dagar jag var ledig på raken- det visade sig att sängen var ett annat alternativ.. om än tråkigt.. Planen var bl.a att köpa en ny vinterjacka. Nu har jag en tunn som jag knappt kommer i, och en jättetjock som jag knappt kommer i.. Har ingen lagom tjock och inte hittat nån jacka på fyra år så hoppet känns lite ute efter att ha lagt på mig ytterligare i vikt.. Antar det blir till att kolla på herravdelningen?? Så jävla jobbigt att vara ute i butiker och prova kläder. Särskilt ytterkläder. Ångest. Svettningar. Stress... Nä, upp med hakan tänker jag nu. Det finns dom som har värre problem...Det finns dom som inte har en jacka alls..
Den här tycker jag var snygg. Dessvärre hade dom ingen Large i grön färg, men i svart och den var på gränsen i storleken.. Tror den kan finnas i XL på den avdelningen som har större kläder.. Får se.. Jakten kan börja.. om jag orkar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0