Avslöjanden;

Dags för några avslöjanden... 😆😆😆
💍 Varit gift: Inte vad jag vet..
👥 Skolkat från skolan: Vem har inte det?
😵 Sett en död människa: Räknas nio timmar ifrån döden? Ja.
🇫🇷 Varit i Frankrike: Nej, tråkigt nog.
🚑 Åkt ambulans: Åkt i djurtransport. Förmodligen samma känsla..
🛌 Varit inlagd på sjukhus: Ja. Njurbäckeninflammation- den smärtan var inte att leka med..
🗽 Varit i Amerika: Tyvärr inte.
⛲ Varit i Europa: Ja; Norge, Danmark, Tyskland, Tjeckien, Holland, Spanien, Grekland och Turkiet. Plus en och en annan 24-timmarskryssning med Cinderella..
🗺 Kört bil i Europa: Mitt ex körde runt med mig i Holland för XX år sedan. Själv har jag inget körkort.
🚂 Tågluffat: Nej. Men luffar till Jämtland titt som tätt!
🚉 Besökt Disneyland: I mina barndoms drömmar.
🏁 Besökt Legoland: Det har jag!
🎤 Besökt en musikfestival: Japp. Fast bara en sketen sådan i Stockholm..
🗾 Vandrat i gruva: Räknas Lummelundagrottan?
🚧 Sett Grand Canyon: Nej.
🚁 Flugit i en helikopter: Japp!
☔ Dansat i regnet: Inte direkt.
📱 Tjuvringt: OH Ja! Alltför ofta!
😂 Gråtit av skratt: Självklart. Till och med kissat på mig..
😭 Gråtit hysteriskt: Ja, tyvärr.
❄ Fångat en snöflinga med tungan: Men lägg av vilka värdelösa frågor!?
😺 Haft/har ett husdjur : Både hundar, katter och dammråttor.
🎿 Åkt skidor: Älskar att åka slalom!
🏄 Åkt vattenskidor: Nej för faan!
🏍 Kört en motorcykel/moped: Moppe is The shit!
⛟ Kört lastbil: Nej va!?
🚌 Åkt buss eller tåg: Zzzzz
✈ Hoppat ut ur ett flygplan: Nej, verkligen inte och kommer aldrig göra det.
🐫 Ridit på en kamel: Nej tack. Tillräckligt många djur lider pga fåniga turister..
🐎 Ridit på en häst: Många gånger när jag var yngre.
📺 Varit på TV: Ja, i SVT i en intervju i kyrkan. I en ungdomsfylla. Mamma såg mig och blev väl inte alltför stolt..
🎶 Varit med i radio: Ja, vi gjorde radio på medieprogrammet i gymnasiet.
📰 Varit i tidningen: Ja, hånglandes mot ett skyltfönster som 16-åring.
💉 Donerat blod: Bara till Greve Dracula.
👂 Har en piercing: Hade tre. Nu endast tre hål i vardera öra.
👣 Har en tatuering: Har tatuerat mig 12 ggr, detta resulterade i nu 6st tatueringar.
🏊 Kan simma: Ja, fast är rädd för djupt vatten=dålig kombo.
🚓 Åkt i en polisbil: Ja, tyvärr.
💊 Knäckt fingrarna/knogarna: Verkar onödigt!?
🔫 Skjutit med pistol/gevär: Skjutit lerduvor!
⚥ Kysst någon av motsatt kön: Men snälla!?
🚺 Kysst någon av samma kön: Många gånger. Tjejer kysser bättre än killar..
🚶 Brutit en arm/ett ben: Nix.
🚬 Rökt/Snusat: Ja på båda.
👥 Träffat en partner via internet: Ja.
👥 Träffat en partner via vänskapskretsen: Ja.
💔 Genomgått skilsmässa: Nej, eftersom jag inte varit gift vad jag vet..
☇ Är rädd för åskan/blixten: Nä, faktiskt inte.
🕷 Rädd för spindlar: Oerhört! Fobi!
⛺ Tältat: Absolut!
🚐 Campat i husvagn: Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0