Alcizar

Bidrag 1;
Ung pojke i spegelkostym juckar a´la Michael Jackson. Ingen ny koreografi i år heller.. Skön låt dock!
 
 
Bidrag 2;
Sorgsen flicka i svart står rakt upp och ner och sjunger en.. riktigt fin låt.
 
 
Bidrag 3;
Glitter & glamour- nu snackar vi schlager här! Det börjar likna något..
 
 
Bidrag 4;
Barbies Ken är på scen. Gör snoppgreppet även han! Hyfsad låt!
 
 
Bidrag 5;
Osäker "tuffing" med nosring, precis utkommen ur målbrottet (!?) spelar på svenska folkets (flickors) känslor i brist på sångröst. Kära BRÖL, kära brööööl..
 
 
Bidrag 6;
Sexig kvinna i sina bästa år med guldgula ränder och guldrött hår. Duktig, vacker och ja, en helt okej låt!
 
 
Bidrag 7;  
Plastic is fantastic and I speek japanese! Respekt!
 
 
Bidrag 8;
 Ja du sjunger jättebra. Du ser bra ut. TråkSvensson.
 
 
Bidrag 9;
Finns ingen som kan trycka ner mig för jag är så hög på ogräs ifrån sandlådan. (Den här låten blev jag glad av.)
 
 
Bidrag 10;
Rebellisk pappas flicka från Bel Air..!? (Diggar låten förutom refrängen- den hör liksom inte dit!)
 
 
 
Vem ska vinna?? Inte den blekaste aning vad jag själv tycker, jo jag tar Alcizarna..!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0