Serier.

Förresten- har jag talat om att jag och C tittat på en ny serie som heter Bates Motel!? Kollat klart nu på första säsongen, så nu tittar vi lite på Masterchef US och Americas Next Top Model när vi slötittar. Top model har ny jury och nya sjuka grejor för sig, men som sagt, tåls att slötittas på. Dragit ner en ny serie som heter Haven som verkar bra- lite sci fi, fantasy. Får se vad som kommer härnäst. Tycker det är skönt att varva ner med några avsnitt av nån härlig serie på kvällarna. Inte att förglömma att Dexter har kommit med den nya och sista säsongen. :) Nån som heter Arrow har jag också laddat ner, får se vad jag väljer att titta på..
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0