Ny leksak!

så blev det då äntligen en ny mobil..

Var och fingrade idag på en HTC Sensation XL och den kändes bra att skriva meddelanden på och snygg design, så kollade Tradera efter jag varit på Phone House och tafsat runt. Hittade en auktion på Tradera som så fint gick ut ikväll och som jag höll korpgluggarna på tills sista minut och "vann" till ett bra pris. Så jag köpte en sprillans ny med 2 års garanti och kvitto där för närmare 1500 kronor mindre än vad den kostar på billigaste sidan på nätet.

Känns fint! Ödet kanske tycker att jag ska ha den då!?


Hoppas säljaren kan skicka mobben imorgon redan, skulle vara nice att ha något att leka med i helgen.. ;-)



Den är sjukt stor, 4,7 tums skärm, så hoppas den får plats i en jeansficka nu bara.. men gillar jag den inte och känner att den är för stor eller något annat knas så kommer jag bara sälja den vidare igen. Så det löser sig.

Hej hopp!






Kommentarer
Postat av: cindy

Ja du stor skärm! Men då fungerar det bra att spela angry birds :) Hoppas du gillar den.

2012-03-22 @ 10:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0