Åh vad jag önskar M vore här nu och bara h...

Åh vad jag önskar M vore här nu och bara höll om mig och så jag haft någon att prata med.. Mår så jävla skit. Har sån ångest och tårarna bara rinner nu. Ska prata med FK imorgon på telen och jag är så sjukt nervös inför det och allt framöver, vad som kommer hända och om jag orkar eller om jag inte gör det och vad som isf händer då.. Allt. Hur jag ska kunna leva och vad jag ska leva på? Soc eller vad? Hur jag ska klara av att träffa min handläggare från FK och nån från arbetsförmedlingen på ett möte snart, som jag aldrig träffat förut.. Hur ska allt gå? Det känns som fan vad det här suger. Vill bara dö eller gå och gömma mig... :( Ska försöka sova nu och sen invänta samtalet och domen från FK. Dödsdomen.


Kommentarer
Postat av: Agneta - My Nail Mania

Hur har det gått idag?

2012-02-02 @ 12:28:33
URL: http://mynailmania.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0