Take it or leave it!

Ta mig hem nu- jag dör av mental och fysisk utmattning. Spydde igår, av trötthet och huvudvärk, men mamma ignorerade bara det hela, förstår ingenting. Eller det värsta är att hon nog förstår och tar in mer än jag tror, men inte vill se det för att det blir för jobbigt FÖR HENNE!?.. Oj vad hemskt det måste vara att ha en sån misslyckad dotter som mig..

Har gråtit 3 av 6 dagar här. Haft sån ångest och irritation inom mig. Allt jag vill är att slippa bråk och ständiga diskussioner om mina sömntabletter, mediciner och vanor. Mitt vuxna fucking jävla miserabla liv. Vuxna- just det mamma- jag ÄR faktiskt vuxen, trots att jag inte är gift med Volvo, barn och villa!.. Lämna mig ifred eller ta in MIN verklighet från och med nu.

Jag har aldrig bett om att leva såhär, det är inget jag VILL.. Nu är det dock som det är och jag kämpar varenda jävla dag! Jag har "välsignats" med dom här härliga fantastiska och alldeles underbart positiva besvären..

Take it or leave it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0