Unnat mig själv..

..dessa skönhetsprodukter idag. Fått tillbaka lite pengar så jag gott unna mig lite för dom. :) I lööv It!



Max Factor- Masterpiece Glide&Define Eyeliner

Max Factor- Age Renew Foundation

Yves Saint Laurent- Singulier Mascara

och sist men inte minst.. en liten flaska av:

Jean Paul Gaultier- Classique
=-)

Jag hoppas dom här produkterna blir till min belåtelse. Aldrig provat t.ex YSL:s mascaror så det ska bli kul. Inte det övriga sminket heller, och parfymen har jag bara provat en kopia på, men jag luktade härligt i den så hoppas jag luktar lika härligt i originalet. ;-) Kommer bli en lovely kvällsdoft!

Tjing tjing!

Nu ska jag fortsätta mitt BB-race, ,3 sista avsnitten sen vet jag vem som vann.. Spännande serrö!





Kommentarer
Postat av: Cindy

Härligt och handla lite! Bra du unnar dig lite med! Sugen på en ny parfym jag med , tror jag ska beställa en jag haft för länge sen :)

2011-06-09 @ 07:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0