Rock a´la 80´s!!

Jag tror jag har det! Kollade på Ginas hemsida för Cindy hade köpt lite kläder där, och hittade rosa leopardmönstrade strumbyxor.. Jag ska nog vara en 80-tals-rockbrud!! Det blir riktigt kul. Våffla håret, kort svart kjol, eller min leopardkjol jag aldrig använt.. Svart Linne med riktig push up under. Massa smycken, scarf på stövlarna. Massa crazy smink.. Nitbälten flera stycken.. HA HA.



Hittade massa svarta toppar jag kan ha igen också till både vardags och fest, inte ens tänkt på det, men perfekt, jag som saknat mera svarta kläder. Kan ha mina medium-toppar igen, lovely!

=) Nu blev jag på skitbra humör!! =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Var gärna med i min tävling på bloggen och tävla om ett presentkort värde 200 kr. Direktlänk: http://cviklund.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-presentkort.html#comment

2010-10-06 @ 23:51:33
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0