Filosoferar..

..och lyssnar på en av mina favoriter som följt med mig under alla år i huvudet, hjärtat och själen.
Helt fantastisk text och musik!

Sophie Zelmani
. Hon får en helt egen rad i min blogg till och med.. ;-)

Den påminner mig om tiden när jag just tagit med mig Selma Lagerlöf, sålt mina ägodelar, tagit med mig kläder, tv och det viktigaste och flyttat in i det 10kvm lilla rummet i Saltsjö-boo. Påminner mig om en härlig tid med Dylan som jag hängde ihop med ett halvår. Antingen gråter jag till dessa låtar eller så ler jag, just nu ler jag. Har vänt på dygnet igen men det känns som jag börjar må bättre och kanske inom sinom tid blir fri den elaka depressionen. Jag hoppas innerligt att min nya medicin gör verkan och under snart. =)

En favoritlåt, So Long.

Sen en livemix. Kan inte säga förresten vad som är favorit egentligen, har många.., hon är så grym i alla låtar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0