Kaputt!

En annan "rolig" grej som hände idag.

Gick i Gallerian med Cindy i 2-3 timmar, handlade lite på Clarre och åkte hem. När jag kommer hem visar det sig att jag inte har några nycklar.. Fick tag på Cindy, sittandes med handväskan ut och in typ, och alla grejjor framför mig, och trodde jag skulle behöva ringa en låssmed, men tur nog hade jag lagt nycklarna i påsen Cindy fick av mig, innehållandes hennes saker hon haft här sen förra veckan.. Till råga på allt så kom såklart granntjejen upp för trappen och sa hej, hon måste ju ha undrat vad det är för fel på mig som sitter utanför min dörr med jackan och halsduken och skorna avtagna, med hela innehållet i min handväska utslängt på dörrmattan.. Hade t.ex en hel påse med varor från apoteket... Kul kul liksom, här sitter psykfallet mitt i "trappen"- hade hon sett alla mina mediciner vad dom är till för hade hon väl trott jag fått en psykos eller nåt.. ha ha.....

Men skitsamma vad hon tyckte/tror/tänkte, jag fick så lov att släpa mina saker bort till Brommaplan och hämta mina nycklar från Cindy där. Men ska inte klaga över det. Hade ju jävligt tur att jag lagt dom i hennes påse när jag gick hemifrån, så dom var där, istället för som jag trodde, att jag tappat dom när vi satt och fikade. Spelade Tetris hela vägen dit och hem, så det kändes som tågresan gick fort ändå..

Puh! Ibland ska man ha tur i oturen också!!

Helt kaputt nu mentalt. Mental istid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0